استراحت بر روی چرم مبل راحتی خستگی شما را در لحظه خوب میکند

چرم مبل راحتی اغلب به عنوان چرم دانه ای نیز شناخته می شود، زیرا قسمت دانه های چرم صاف به طور کامل برداشته نمی شود و در خارج پردازش می شود.

ویژگی چرم صاف این است که نسبت به کثیفی بسیار غیر حساس است، سایش سختی دارد و تمیز کردن آن آسان تر است.

این به طرز دلپذیری نرم است و همچنین دمای بدن را افزایش می دهد و آن را به مکانی دنج و گرم برای نشستن تبدیل می کند، به خصوص در آپارتمان های سردتر. معمولاً بین چرم آنیلین و نیمه آنیلین تمایز قائل می شود.

نکته: هرچه رنگدانه های سطح قوی تر باشد، مواد محکم تر و مقاوم تر است. همچنین: هر چه چرم رنگدانه بیشتری داشته باشد، سردتر و صاف تر می شود.

چرم آنیلین یک چرم صاف با منافذ باز و با ارزش است که رنگدانه ندارد، یعنی دارای لایه محافظ رنگی نیست و بنابراین ساختار سطح طبیعی چرم را حفظ می کند و به خصوص نرم و به طور طبیعی مومی مانند است.

چرم مبل راحتی

چرم آنیلین با ظاهری مات نیز مشخص می شود. اما چرم آنیلین به دلیل عدم آب بندی نسبت به سایر انواع چرم به نور خورشید، چربی و لکه های آب حساس تر است.

چرم نیمه آنیلین، چرم بسیار باکیفیت، گرم و نرمی است که بر خلاف چرم آنیلین، همیشه با لایه ای از رنگدانه کمی محافظت می شود.

این باعث می شود که به طور قابل توجهی قوی تر و نسبت به چرم آنیلین نسبت به آب، گریس و اشعه ماوراء بنفش حساسیت کمتری داشته باشد.

تنها رنگدانه جزئی باعث می شود که الگوی اسکار طبیعی به طور کامل پوشانده نشده و به خوبی محافظت شود. چرم صاف با رنگدانه زیاد ظاهری طبیعی ندارد، اما استحکام بیشتری دارد.

مبل های جیر با ساختار زبر و قابلیت تنفس بالا مشخص می شوند. برخلاف چرم صاف، جیر بیشتر احساس مخملی می کند و کمتر چروک می شود.