استفاده از شيشه مات شونده به جای دیوار در ساخت خانه ای در تهران

شما می توانید شابلون را به شیشه اضافه کنید، به شرطی که از مواد چسبنده استفاده کنید که زیبایی شناسی شیشه یا خواص آن را به خطر نیندازد.

پس از قرار دادن قالب، می توانید قالب را تا زمانی که ناحیه مورد نظر را پوشش دهید و اثر مورد انتظار را ایجاد کنید، اعمال کنید.

یکی دیگر از راه هایی که می توان سنگ زنی شيشه مات شونده را ایجاد کرد از طریق ابزارهایی مانند سنباده یا آسیاب است که امکان ایجاد این اثر را بر روی شیشه فراهم می کند.

با این حال، استفاده از این ابزارها نیاز به دانش بیشتری از نظر کار با آنها دارد، زیرا روش دستی همیشه درگیر است و نمی خواهید به سطح یا شیشه آسیب وارد کنید.

نمونه ای از آسیاب را می توان از طریق تکنیک سندبلاست نیز اعمال کرد، به طور کلی برای شیشه هایی اعمال می شود که می خواهند کاملاً کار شوند، شامل قرار دادن شیشه در تماس با ذرات کوچک ماسه از طریق فشار تعیین شده برای اعمال اثر کدورت است.

شيشه مات شونده

این آخرین تکنیک به طور گسترده در سنگ زنی آباژورها یا درهای تزئینی استفاده می شود.

سنباده به عنوان عنصر اساسی برای ایجاد ظاهر کدورت در شیشه شناخته می شود، از یک ماده معدنی با سختی مشخص تشکیل شده است که ترکیب اصلی آن اکسید آلومینیوم است.

عنصری با قدرت سایشی زیاد در نظر گرفته می شود، بنابراین در صورت اعمال آن بر روی شیشه، اثر مورد نظر ایجاد می شود.

به عنوان نوعی تکنیک که برای عناصری استفاده می شود که به دنبال ارائه ظاهر فیزیکی یا زیبایی شناختی بهتری هستند، وجود شیشه مات در خانه بسیار رایج است و از همه بهتر این است که فقط برای عناصر تزئینی به کار نمی رود.

همچنین می‌تواند به خوبی در مناطق یا محیط‌هایی از خانه که می‌خواهید ظاهری زیبا و با مقدار خاصی از حریم خصوصی ایجاد کنید، مانند حمام یا اتاق خواب، اعمال شود.

ظاهر روشن و صاف آن، شیشه مات را به یک جایگزین عالی برای قرار دادن درها، لامپ ها، قفسه ها، کابینت ها و سایر موارد در داخل خانه تبدیل می کند.