استفاده از هودی به عنوان محافظ بدن

هودی بی تی اس،لباس  وسایلی هستند که بر روی بدن پوشیده می شوند. به طور معمول، لباس ها از پارچه یا منسوجات ساخته می شوند، اما با گذشت زمان شامل لباس های ساخته شده از پوست حیوانات و سایر ورقه های نازک از مواد و محصولات طبیعی موجود در محیط می شوند.

پوشیدن لباس بیشتر منحصر به انسان است و از ویژگی های همه جوامع بشری است مقدار و نوع لباس پوشیده به جنسیت، تیپ بدنی، عوامل اجتماعی و ملاحظات جغرافیایی بستگی دارد.

هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ،لباس‌ها بدن را می‌پوشاند، کفش‌ها پاها را می‌پوشانند، دستکش‌ها دست‌ها را می‌پوشانند، در حالی که کلاه و روسری سر را می‌پوشاند عینک و جواهرات به طور کلی جزء پوشاک محسوب نمی شوند، اما نقش مهمی در مد و لباس به عنوان لباس دارند.

لباس اهداف زیادی دارد: می تواند به عنوان محافظت در برابر عناصر، سطوح ناهموار، سنگ های تیز، گیاهان ایجاد کننده جوش، نیش حشرات، با ایجاد مانعی بین پوست و محیط عمل کند لباس می تواند در برابر شرایط سرد یا گرم عایق باشد و می تواند یک سد بهداشتی ایجاد کند و مواد عفونی و سمی را از بدن دور نگه دارد.

نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز،می تواند از پاها در برابر آسیب و ناراحتی محافظت کند یا ناوبری را در محیط های مختلف تسهیل کند لباس همچنین از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند ممکن است برای جلوگیری از تابش خیره کننده یا افزایش دقت بینایی در محیط های خشن مانند کلاه های لبه دار استفاده شود.

واکس سفید،لباس برای محافظت در برابر آسیب در کارها و مشاغل خاص، ورزش و جنگ استفاده می شود لباس هایی که دارای جیب، کمربند یا حلقه هستند، ممکن است وسیله ای برای حمل اشیا و در عین حال آزاد کردن دست ها باشند لباس عوامل اجتماعی قابل توجهی نیز دارد. پوشیدن لباس یک هنجار اجتماعی متغیر است. ممکن است متضمن فروتنی باشد محروم ماندن از لباس در مقابل دیگران ممکن است خجالت آور باشد.

  • منابع:
  1. clothing
  • تبلیغات: 
  1. تغییر ویژگی های کیک با مواد خشک میوه ای
  2. اختصارات پسته و پتانسیل آنتی اکسیدانی
  3. بررسی سنگ معدنی کمیاب و ارزشمند جیوه
  4. قاطرها در انواع مختلفی از سبک ها موجود هستند