با حوله رومیزی تولید کنید

9 تیرها توسط جک پالت یا بالابر هیدرولیک برداشته شده و به دستگاه بافندگی منتقل می شوند. حوله استخری نازک عرض این دستگاه‌های بافندگی متفاوت است، اما ممکن است 85 اینچ (216 سانتی‌متر) یا 153 اینچ (389 سانتی‌متر) باریک باشند.

(جای تعجب نیست که هرچه پهن بافندگی بیشتر باشد، بافت کندتر می شود، زیرا طول می کشد تا نخ های پود از تار عبور کنند.) تیرها به صورت مکانیکی با یک جک تار بر روی بافندگی بلند می شوند، که می تواند وزن و اندازه تیر را تحمل کند.

حوله استخری بزرگ روی دستگاه‌های بافندگی بافته می‌شوند، به این معنی که هر دستگاه دارای دو دسته یا تار و در نتیجه دو تیر تار است یکی از تارها تار زمین نامیده می‌شود و بدنه حوله استخری بزرگ را تشکیل می‌دهد و دیگری به نام تار شمعی و باعث ایجاد خرطوم می‌شود.

یا حلقه هر مجموعه ای از نخ های تار با دقت از طریق مجموعه ای از چشم های فلزی تغذیه می شود و به یک مهار متصل می شود.

(هارنس ها قاب های مجزا و موازی هستند که می توانند در روابط عمودی خود با یکدیگر تغییر کنند.) این هارنس ها به طور مکانیکی این نخ های تار را بالا و پایین می کنند تا پود یا پرکننده از بین آنها عبور داده شود. محل تلاقی تار و پود پارچه بافته شده است.

حوله پالتویی مردانه نخ پرکننده به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شود که به طور آزاد در پارچه بافته شده قرار گیرد. هنگامی که این پرکننده شل به پارچه زده یا فشرده می شود، شل به سمت بالا هل داده می شود و تبدیل به حلقه کمی می شود.

  • منابع:
  1. bath-towel
  • تبلیغات: 
  1. تعمیرات دستگاه روغن گیری با عمل کرد بهتر
  2. بهترین موتور پمپ آب ایرانی
  3. تاریخچه زیره و از کجا به دست می آید.
  4. تاثیر رنگ لباس بر درمان افسردگی!