سارقی که با ظرف خیارشور دستگیر شد

طبع خیارشور و درست کردن این خیارهای نمکی به قدری ساده است که من در فروش آنها تردید کردم با این حال، آنها مورد علاقه محبوب هستند و همه می خواهند مکانی آسان برای یافتن مقادیر خیار و نمک برای استفاده داشته باشند. اجازه ندهید سادگی شما را فریب دهد! این خیارهای کاملاً اعتیادآور با نمک، ترد، شور و بدون سرکه و روغن هستند!

پرش به:
چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت
یادداشت های مواد تشکیل دهنده
سوالات متداول دستور العمل
دستور العمل های ساده مرتبط
دستور العمل ساده خیار شور
چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت
بدون سرکه! بدون روغن!
دستور العمل آسان! مواد اولیه ساده!
یک میان وعده سالم یا غذای جانبی سالم درست می کند!
یک راه عالی برای استفاده از خیارهای باغی اضافی!

حالا اگر فکر می کنید این خیارهای خیس شده با سرکه آسیاب است، اشتباه می کنید. این دستور غذا حاوی سرکه نیست. روغنی هم وجود ندارد من هرگز در مورد خیارهای سرکه و روغنی که در پاتلاک ها و کباب ها یافت می شوند، جدی نبودم. من فقط یک طعم ملایم نمک را ترجیح می دهم.

خیارشور

این دقیقاً همان چیزی است که شما از اینها دریافت خواهید کرد. من به شما هشدار خواهم داد، اما پس از مشاهده ساده و ساده بودن این دستور، برخی فکر می کنند این دستور غذا مسخره است و آن را کنار می گذارند. به من اعتماد کنید، هر چند ساده اینها خوشمزه هستند.

نمک – می توانید از نمک کوشر، نمک دریا، نمک خوراکی … تقریباً از هر نوع نمکی استفاده کنید!
پیاز سبز – پیاز سبز اختیاری است. با این حال می توانید پیاز قرمز یا حبه های سیر را جایگزین آنها کنید.
خیار تازه – انواع بسیار زیادی وجود دارد، مخصوصاً در بازار کشاورزان خوب یا برخی از فروشگاه های مواد غذایی! خیار انگلیسی، خیار کربی، خیار ژاپنی، خیار بدون دانه، خیار باغی و غیره… انواع تردهای بلند بهترین نتیجه را دارند. اگر مطمئن نیستید چه نوع خیار را انتخاب کنید.

2-3 خیار بزرگ را زیر آب سرد بشویید و با دستمال کاغذی خشک کنید.
خیارها را پوست گرفته و به ورقه های نازک برش دهید.
پیاز سبز را خرد کنید.
خلال های خیار و پیاز سبز خرد شده را در ظرفی بریزید.
3 قاشق چایخوری نمک را در 2 فنجان آب هم بزنید تا حل شود.
آب نمک را روی خیارهای ورقه شده بریزید.
توجه – اگر متوجه شدید که آب کافی برای پوشاندن خیارها وجود ندارد، فقط بدانید که مقدار نمک موجود در آب ۱ و نیم قاشق چای‌خوری نمک در هر فنجان آب است. بنابراین اگر به مقدار کمی آب نمک نیاز دارید، می توانید به راحتی مقدار بیشتری آب نمک اضافه کنید تا بتوانید یک محصول بسیار عالی و خوشمزه ایی داشته باشید.

 

  • منابع:
  1. SIMPLE SALTY CUCUMBERS