جیوه قرمز برای ساخت ساختمان

ظاهراً جیوه قرمز ماده ای با ترکیب نامشخص است که در ساخت سلاح های هسته ای و همچنین سایر سیستم های تسلیحاتی استفاده می شود، جیوه قرمز در چه وسایلی است و به دلیل پنهان کاری زیاد پیرامون توسعه و ساخت سلاح های هسته ای، هیچ مدرکی مبنی بر وجود جیوه قرمز وجود ندارد با این حال، تمام نمونه‌های ادعایی «جیوه قرمز» که در ادبیات عمومی تجزیه و تحلیل شده‌اند، ثابت کرده‌اند که مواد قرمز معروف و رایجی هستند که برای سازندگان سلاح‌ها هیچ علاقه‌ای ندارند.

بنابراین جیوه قرمز یک فریب تلقی می شود که توسط هنرمندان کلاهبرداری که به دنبال سوء استفاده از خریداران ساده لوح در بازار سیاه اسلحه بودند، انجام شده است از سال 1979 گزارش‌هایی مبنی بر “جیوه قرمز” در بازارهای سیاه بین‌المللی منتشر شده است، اما به نظر می‌رسد این فریب در اوایل دهه 1990 با قیمت‌های بسیار بالا رایج بوده است.

شرکت آراد برندینگ ارجاعات به جیوه قرمز برای اولین بار در منابع اصلی رسانه های شوروی و غربی در اواخر دهه 1980 ظاهر شد این مقالات هرگز مشخص نبودند که جیوه قرمز دقیقاً چیست، اما با این وجود ادعا می‌کردند که این جیوه در بمب‌های هسته‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است یا در ساخت سلاح‌های شکافت تقویت‌شده استفاده می‌شود. تقریباً به محض ظاهر شدن داستان ها، مردم شروع به خرید آن کردند. در آن مرحله، ماهیت ادعایی این ماده شروع به تغییر کرد و در نهایت به چیزی تبدیل شد که خریدار به آن علاقه مند بود.

هنگامی که 15 سال پیش جیوه قرمز برای اولین بار در بازار سیاه بین المللی ظاهر شد، ماده هسته ای محرمانه ظاهرا “قرمز” بود زیرا از روسیه آمده بود. هنگامی که سال گذشته دوباره در کشورهای سابقاً کمونیستی اروپای شرقی ظاهر شد، به طور غیرقابل حسابی رنگ قرمز پیدا کرده بود اما پس از آن، همانطور که گزارشی از وزارت انرژی ایالات متحده نشان می دهد، دگرگونی های مرموز موجودی جیوه قرمز در تجارت است.

طرز بو دادن تخمه در ماهیتابه ،ین گزارش که توسط محققان آزمایشگاه ملی لوس آلاموس گردآوری شده است، نشان می‌دهد که جیوه قرمز تقریباً در دست افراد حقه‌باز و کلاهبردار می‌تواند هر کاری را که عوام فریب مشتاق جهان سوم می‌خواهد انجام دهد برای ساختن بمب اتم راه کوتاهی می خواهید؟ شما کلید سیستم های هدایت موشک های بالستیک شوروی را می خواهید؟

،یا شاید شما جایگزین روسی برای رنگ ضد رادار روی بمب افکن رادارگریز می خواهید؟ آنچه شما نیاز دارید جیوه قرمز است مقاله‌ای در روزنامه روسی پراودا در سال 1993 شرح داده شده است، و ادعا می‌کند که از یادداشت‌های محرمانه فاش شده، جیوه قرمز به شرح زیر است:

لباس بلوچی [یک] ماده فوق‌رسانا که برای تولید مواد منفجره بمب‌های معمولی و هسته‌ای با دقت بالا، سطوح «Stealth» و کلاهک‌های خود هدایت شونده استفاده می‌شود. کاربران نهایی اصلی شرکت‌های بزرگ هوافضا و صنعت هسته‌ای در ایالات متحده و فرانسه و کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، اسرائیل، ایران، عراق و لیبی هستند که مشتاق پیوستن به باشگاه هسته‌ای هستند.

  • منابع:
    1. Red mercury

  • تبلیغات: 
  1. برای سلامتی بدن خود حتما فلفل سیاه مصرف کنید
  2. تاثیر ماسک به بهبود اقتصاد
  3. نرخ های پر کردن کامیون بهینه شده است
  4. ترفند های تضمینی برای رسیدن به موفقیت