خواص زیتون سیاه

خلاصه ای از تفاوت های بین زیتون کالاماتا و زیتون سیاه
طرز تهیه زیتون سیاه حالی که شباهت های فراوانی دارند (هر دو زیتون هستند!) واضح است که زیتون کالاماتا و زیتون سیاه تفاوت های منحصر به فردی دارند:

شکل ظاهری: زیتون کالاماتا بادامی شکل، با بدنی کشیده و انتهایی نوک تیز و زیتون سیاه بسیار گردتر و صاف تر است. رنگ کالاماتا ممکن است بنفش تیره یا بنفش مایل به قهوه ای باشد در حالی که زیتون سیاه بسیار تیره تر تا سیاه است.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد ،نیز از بسیاری از زیتون‌های سیاه بزرگتر هستند، اگرچه برخی از زیتون‌های سیاه وجود دارند که اندازه‌های جامبو دارند!
فرآیند برداشت و پخت: زیتون سیاه و کالاماتا متفاوت از یکدیگر درمان می شوند.

زیتون سیاه در حالی که هنوز سبز است برداشت می شود و در محلول لیمو خیس می شود که تلخی آن را از بین می برد و به رنگ قهوه ای تیره یا سیاه در می آورد.

ماهی قزل آلا،بر خلاف زیتون سیاه، زیتون کالاماتا فقط زمانی که رسیده است برداشت می شود و در محلول آب شور خشک می شود. پس از شسته شدن محلول های آنها، زیتون های کالاماتا و سیاه برای پایداری در قفسه در آب نمک بسته بندی می شوند.

طعم: زیتون کالاماتا در مقایسه با زیتون سیاه طعم بسیار غنی تر و قوی تری دارد و به دلیل اینکه اجازه می دهد به طور کامل برسد، نت های میوه ای دارد.

طعم کالاماتاس ممکن است از تولیدکننده ای به تولیدکننده دیگر متفاوت باشد، زیرا برخی ترجیح می دهند زیتون های خود را در سرکه شراب و گیاهان بسته بندی کنند در حالی که برخی دیگر آب نمک ساده را انتخاب می کنند.

میوه آرایی سیب ،زیتون سیاه میوه کمتری دارد، زیرا در زمان نارس برداشت می شود و طعم ملایمی دارد.
صرف نظر از اینکه در نهایت کدام زیتون مورد علاقه شماست، آنها همچنان یک روش خوشمزه برای گنجاندن برخی چربی های سالم در رژیم غذایی شما هستند و اگر زمانی از زیتون کالاماتا و زیتون سیاه خسته شدید، انواع زیتون های بیشتری وجود دارد که می توانید امتحان کنید!

  • منابع:
    1. KALAMATA OLIVES VS. BLACK OLIVES: WHAT’S THE DIFFERENCE
  • تبلیغات: 
  1. سنگ های قیمتی از زمان های قدیم بشر را به خود جذب کرده اند
  2. که اجرای مهارت نرم در اندونزی تنها 20٪ بود. آموزش در اندونزی هنوز فقط به سمت
  3. مدل سازی با پارچه در قالب چهار وجهی
  4. اسب سواری بری سوزاندن کالری حرکت طبیعی آرامش بخش