خواص ماهی قزل آلا

ماهی قزل آلا، در اصل، ماهی بزرگی بود که امروزه معمولاً سالمون اقیانوس اطلس  نامیده می‌شود، اگرچه اخیراً این نام برای ماهی‌های مشابه از همان خانواده  به‌ویژه ماهی آزاد اقیانوس آرام که جنس  را تشکیل می‌دهند، اطلاق می‌شود.

شش گونه ماهی آزاد اقیانوس آرام  به شرح زیر است: ماهی قزل آلا چشم یا قرمز  که از شمال دریای برینگ تا ژاپن و رودخانه کلمبیا در شمال غرب آمریکا را در بر می گیرد.

میوه آرایی سیب،ماهی قزل آلا کوهو یا نقره ای از دریای برینگ تا ژاپن و رودخانه سالیناس خلیج مونتری. ماهی قزل آلا  که از رودخانه های مکنزی و لنا در جنوب قطب شمال تا ژاپن و رودخانه روگ را در بر می گیرد. شاه، بهار یا ماهی قزل آلا چینوک  از رودخانه یوکان تا چین و رودخانه ساکرامنتو.

ماهی قزل آلا صورتی یا گوژپشت  از قطب شمال تا ژاپن و رودخانه کلامات. و ماهی قزل آلا گیلاس  که در خارج از ژاپن یافت می شود.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد،ماهی قزل آلا اقیانوس اطلس بومی رودخانه های دو طرف اقیانوس اطلس شمالی است.

خرس های قهوه ای گرسنه را مشاهده کنید که ماهی قزل آلا اقیانوس آرام را در شبه جزیره کامچاتکا صید می کنند در حالی که ماهی قزل آلا برای تخم ریزی در بالادست شنا می کند.

طرز تهیه زیتون سیاه،مشاهده خرس های قهوه ای گرسنه در حال صید ماهی آزاد اقیانوس آرام در شبه جزیره کامچاتکا در حالی که ماهی قزل آلا در بالادست شنا می کند تا تخم ریزی کند. همه ویدیوهای این مقاله را ببینید.

  • منابع:
    1. salmon

  • تبلیغات: 
    1. اساسی ترین روشها برای داشتن زندگی مرفه
    2. با استفاده از این محصولات دوباره جوان شوید
    3. آنچه که درباره ماهی قرمز باید بدانیم
    4. خرید ارزانترین چیپس میگو تند