روغن موتور قایق از غرق شدن قایق تفریحی جلوگیری کرد

بهترین روغن برای موتور ما چیست؟موتورهای دریایی باید برای مدت طولانی کار کنند. برخلاف یک وسیله نقلیه، در یک سفر غیرعادی نیست که مجبور شوید موتور را برای ده‌ها ساعت یا روز بدون وقفه حرکت دهید. روغن ضروری است.

این فقط به دنبال عملکرد خوب نیست. این عمر موتور ماست. با روغن موتور قایق مناسب و در شرایط خوب، موتور بدون مشکل کار می کند و یک فیلم روان کننده بین قسمت های مختلف در معرض منابع فشار و دمای بالا ایجاد می کند.

این از فرسودگی و خراب شدن آنها جلوگیری می کند.

هر یک. روغن همچنین اجازه می دهد تا گرمای تولید شده در داخل موتور را جذب کند، به طوری که می تواند به بیرون پخش شود.

این روغن همچنین با معلق نگه داشتن ذرات مضر از تشکیل رسوبات کربن و ناخالصی ها جلوگیری می کند تا بتوان آنها را در فیلتر روغن هدایت و فیلتر کرد.

روغن موتور قایق

این ذرات مسئول رنگ سیاه روغن زمانی هستند که از قبل به شدت استفاده می شود. علاوه بر این، روغن موتور را در برابر اکسیداسیون محافظت می کند و از آن با یک لایه محافظ نازک محافظت می کند.

این ویژگی فیزیکی نشان می‌دهد که چقدر چسبناک است، یا اینکه چگونه می‌خواهد در طیفی از دماهایی که برای آن طراحی شده است، جریان داشته باشد.

به یاد داشته باشید که هر چه ویسکوزیته بیشتر باشد، مقاومت در برابر جریان بیشتر است. به عنوان مثال، عسل بسیار چسبناک است و برعکس، الکل ویسکوزیته پایینی دارد.

اگر روغن خیلی چسبناک باشد، به خوبی در مسیرهای داخلی موتور گردش نمی کند. اما درجه ویسکوزیته ارتباط نزدیکی با دمایی دارد که در آن قرار دارد.

همه ما در آشپزخانه دیده‌ایم که وقتی روغن ماهیتابه گرم می‌شود، «مایع‌تر» می‌شود و در نتیجه چسبناک‌تر می‌شود.

محصولات افزودنی وجود دارند که از قبل در روغن وجود دارند که ویسکوزیته را حفظ می کنند و تضمین می کنند که ویسکوزیته در دماهای پایین ثابت می ماند و به سختی در دماهای بالا کاهش می یابد تا امکان حفظ لایه محافظ حتی در دماهای بسیار بالا فراهم شود.