زنی با پارچه رومبلی کتان برای دخترش لباس عروس دوخت

پارچه رومبلی کتان به طور کلی ضد آب هستند، در برابر نور خورشید مقاوم بوده و بسیار مقرون به صرفه هستند. این پارچه ای است که از پنبه تهیه می شود، می توانید آن را با پارچه های مصنوعی مانند نایلون مخلوط کنید که آن را بسیار مقاوم و ضخیم می کند.

چنلا مانند پارچه ای که قبلا برای مبل ها توضیح داده شد، معمولاً ترکیبی از موادی مانند پنبه، پلی استر و اکریلیک است. لمس آن خوشایند است، چروک نمی شود و پارچه ای است که به دلیل حرارتی که ایجاد می کند بسیار راحت است.

به دلیل ارزش پولی خوبش بسیار مورد تقاضا است. این بسیار ظریف و پیچیده است، در ترند است و بسیار ظریف تر از موارد قبلی است.

پارچه های مخملی علاوه بر اینکه پارچه ای است که در میان روکش مبلمان و مبل ها بسیار شیک است، وقتی به کیفیت این تکه های خانه اشاره می کنیم گزینه بسیار خوبی است.

پارچه رومبلی کتان

زیرا علاوه بر برجسته بودن ظاهری زیبا به بدن بینایی، نوعی پارچه با شباهت به هلو است که پر از کرک هایی است که به طور مساوی توزیع شده اند، که باعث می شود در لمس بسیار نرم شود و در عین حال استایلی شیک و زیبا به اتاق ارائه می دهد.

الیاف آن را می توان از الیافی مانند ابریشم، پنبه، ویسکوز و استات تهیه کرد.

پارچه های چرمی پلی: این نوع پارچه مصنوعی نیز امروزه بسیار مد شده است، و این چیزی است که جنجال زیادی ایجاد می کند، زیرا از آنجایی که تقلیدی است که بسیار شبیه به چرم است، می توان آنها را اشتباه گرفت.

این مخلوط ساخته شده از الیاف مختلف مانند پلی استر با موادی مانند پلیمرها پوشانده شده است، مزیتی که آن را بسیار مزیت می کند این است که شستشوی آسان، طرح های متعدد و ارزان تر بودن در بازار نسبت به خود پوست است.