زنی با کیف کیهان گردن درد خود را درمان کرد

هنگام خرید یک کیف کیهان یا هر محصول چرمی دیگر، اغلب در مورد منشاء ماده ای که با آن ساخته شده است شک و تردید ایجاد می شود، اگرچه واقعاً 100٪ چرم طبیعی یا مصنوعی است.

چرم همیشه مد بوده و خواهد بود، اما فرآیند ساخت پیچیده آن، همراه با هزینه بالای آن، به این معنی است که بخش زیادی از برندهای فروش پوشاک و لوازم جانبی از مواد مصنوعی استفاده می کنند که شبیه چرم طبیعی است، زیرا سود بسیار بیشتری برای آن دارد.

با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان از منابعی که میزان آلودگی بالایی دارند برای تولید لباس‌های خود مانند مشتقات نفتی استفاده می‌کنند.

کیف کیهان

به همین دلیل است که اغلب آنها را ضد اکولوژیک می‌دانند. در این پست چند کلید به شما می دهیم تا کیف کیهان چرمی خود را تجزیه و تحلیل کنید و بررسی کنید که آیا واقعاً تمام خواص چرم طبیعی را حفظ می کنند یا خیر.

کیف چرم اصل یا کیف چرم مصنوعی؟ ساده ترین و کلی ترین کار این است که به برچسب نگاه کنید، زیرا اطلاعاتی در مورد محل ساخت کیسه و منشاء مواد در اختیار ما قرار می دهد. با این حال، تعداد زیادی تقلید وجود دارد که برچسب هایی با اطلاعات نادرست دارند.

یک راه خوب برای اینکه بدانیم آیا با کیف کیهان سروکار داریم یا خیر، بررسی انعطاف پذیری مواد است. برای انجام این کار، بهتر است ناخن خود را خراش دهید تا ببینید آیا ذرات ریز یا کرک های معمولی چرم در پشت آن وجود دارد یا خیر.

تمام کیف های چرمی و همچنین لوازم جانبی مدی که در وب سایت ما پیدا می کنید، در کارگاه خز سنتی ما طراحی و ساخته شده اند، جایی که ما تعمیرات مناسب خز را انجام می دهیم تا لباس های شما شخصی و دارای سبک خاصی باشد.