سفارش کیک خامه ای نیم کیلویی که در آن از طلا استفاده شده بود برای تولد هنرپیشه معروف

اعتقاد بر این است که بسیاری از کیک خامه ای نیم کیلویی، مانند پای کاستارد شکلاتی، در قرن نوزدهم در منطقه غرب میانه ایالات متحده محبوب بوده اند.

کشاورزان غرب میانه اغلب شیر و تخم مرغ زیادی داشتند که می توانستند از آنها برای تهیه کیک های خامه ای استفاده کنند. میوه و شکلات اغلب از مواد اولیه محبوب در کیک های خامه ای اولیه بودند.

کیک های خامه ای علاوه بر اینکه با پر کردن پودینگ یا کاسترد درست می شوند، طعم های مختلفی نیز دارند. اکثر پای های خامه ای نیز با رویه خامه فرم گرفته یا مرنگ تزئین می شوند.

اگر تا به حال هیچ نوع پای کاسترد را امتحان نکرده اید، از دست داده اید. کیک های خامه ای به دلیل صاف بودن، خامه ای بودن و پوسیدگی بودن معروف هستند.

آنها اغلب با میوه، شکلات یا وانیل درست می شوند. راه های مختلفی برای ساختن آنها وجود دارد.

 

برخی از محبوب ترین کیک های خامه ای عبارتند از: پای خامه ای شکلاتی، پای کرم موز، پای لیمویی کلیدی و پای مرنگ لیمویی.

همچنین چندین نوع دیگر از پای کاسترد وجود دارد که شامل طعم هایی مانند کره بادام زمینی، توت فرنگی، نارگیل، وانیل و شکر است. نسخه های زیادی از این دسر کلاسیک وجود دارد که مطمئناً شیرینی شما را راضی می کند.

اگرچه بسیاری از مردم کیک بوستون را می شناسند و دوست دارند، اما در واقع یک پای است و نه یک پای.

اگرچه کاسترد حاوی کیک های خامه ای مانند کاستارد است، اما کاستارد معمولاً بین دو لایه کیک اسفنجی که با یک لعاب شکلاتی پوشانده شده اند قرار می گیرد.

پای خامه ای شکلاتی یکی از محبوب ترین انواع پای خامه ای است. آنها از یک فیلینگ پودینگ شکلاتی غنی و خامه ای ساخته شده اند. این سورپرایز شکلاتی صاف ابریشمی اغلب با خامه زده می شود.

اگرچه منشأ نامشخص است، بسیاری بر این باورند که کیک های خامه ای شکلاتی در منطقه غرب میانه آمریکا منشا گرفته اند. آنها بسیار شبیه به غذای معروف فرانسوی هستند. کیک شکلاتی. آنها به یکی از انواع کیک های محبوب تبدیل شده اند.