سنگ نمای ساختمان رومی از جنس طلا که برای ساختن دیوار کاخ هندوستان استفاده شد

دولومیت، سنگ آهک و ماسه سنگ برای نمای خانه ایده آل هستند.

سنگ نمای ساختمان رومی با بافت و رنگ خاص خود مشخص می شوند. دولومیت ها دارای رنگ خاکستری مایل به زرد هستند. ساختار آنها دارای منافذ و غدد کریستالی در اندازه ها و اشکال مختلف است.

سنگ نما آهک صدفی بسته به نحوه آسیاب شدن آن متفاوت به نظر می رسد. این نوع سنگ طبیعی نه تنها برای سنگ نما، بلکه برای سایر پروژه های فضای باز نیز مناسب است.

به عنوان مثال، سنگ آهک صدفی به عنوان پوشش کف برای تراس یا فضای باز استفاده می شود.

این سنگ طبیعی دارای رنگ بژ تا زرد است. سنگ تراورتن طیف گسترده ای را ارائه می دهد. تراورتن مخصوصاً برای روکش نما مناسب است. کار کردن و تراش دادن این سنگ آسان است.

سنگ نمای ساختمان رومی

ماسه سنگ در فضای باز نیز استفاده می شود. این نوع سنگ طبیعی اثر بسیار طبیعی دارد. رنگ زرد باعث می شود نمای شما گرم و دلنشین به نظر برسد.

بنابراین برخی از انواع سنگ برای نمای بیرونی مناسب هستند. انتخاب همچنان بزرگ است. با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

روکش نما با سنگ طبیعی به دلیل خواص مثبت فراوان سنگ طبیعی ایده خوبی است. سنگ های طبیعی بسیار پایدار و مقاوم در برابر باد و آب و هوا هستند. علاوه بر این، آنها یک محصول طبیعی هستند. این بدان معناست که سنگ ها فاقد اجزای شیمیایی یا مواد مضر هستند.

در Tip zum Bau شما همه چیز را در مورد خواص مثبت سنگ های طبیعی برای سنگ نمای سنگ طبیعی خود خواهید آموخت.
سنگ های طبیعی خواص مثبت زیادی دارند.

این امر دفع سازگار با محیط زیست را آسان می کند. با سنگ های طبیعی به عنوان روکش نما از محیط زیست محافظت می کنید.

به خصوص در ترکیب با VHF، انتشار CO2 خود را کاهش می دهید. به دلیل محافظت بالای سنگ های طبیعی در برابر سرما و گرما، در مصرف انرژی و هزینه های گرمایش صرفه جویی می کنید.