سارقان سیب در دماوند دستگیر شد

برای بررسی سفتی سیب زرد درشت ، آن را به آرامی فشار دهید اگر سیب نرم است و به راحتی فرو می رود، سیب سفت نیست. سپس با نوک انگشت به سیب ضربه بزنید. هرچه صدا قوی تر باشد سیب سفت تر است صدای کسل کننده تر، یک سیب موشیر را نشان می دهد.
مراقب باشید سیب را خیلی محکم فشار ندهید که ممکن است باعث کبودی شود. اگر سیب به راحتی فرو برود، به جای ترد و تازه بودن، از داخل لطیف می شود سیب های خشن به این معنی است که بد می شوند.
بنابراین، سیب زرد دماوند های نمایش داده شده را مرور کنید تا زمانی که سیبی را پیدا کنید که با فشار دادن 5 فرورفتگی نداشته باشد.
با این حال، اگر می‌خواهید اسموتی، سس سیب یا چیزی شبیه به آن درست کنید، در صورتی که به اندازه کافی سفت در دسترس نباشد، آن‌های نرم‌تر ممکن است خوب عمل کنند.
4. علائم پوسیدگی را بررسی کنید.یکی دیگر از راه های عملی برای تصمیم گیری در مورد انتخاب یا عدم انتخاب یک سیب خاص، بررسی پوسیدگی آن است. همیشه بهترین کار این است که سیبی را بدون کبودی، فرورفتگی یا لک انتخاب کنید.
سیب هایی که شروع به پوسیدگی می کنند با موارد زیر مشخص می شوند:
فرورفتگیکبودیلکه هاهنگامی که آنها را می خورید بافتی لطیف خواهند داشت و آنقدر که می خواهید طعم دار نخواهند بود. با این حال، پس از برداشتن نواحی کبودی 7، آنها همچنان برای مصرف بی خطر هستند.
از سیب زرد صادراتی های با بریدگی و یا برش هایی که ممکن است در هنگام چیدن، مسافرت یا ذخیره سازی ایجاد شود، خودداری کنید. برش، گوشت را در معرض دید قرار می دهد و باعث چرخش ناحیه می شود.
برای جلوگیری از پوسیدگی سیب، به نکات زیر توجه کنید:
به رنگ قهوه ایپوست چروکیدهسوراخ هاقالبمایع از آنها خارج می شودخوردن سیب های گندیده شما را بیمار می کند، بنابراین همیشه از آنها اجتناب کنید. اگر سیب گندیده ای را روی صفحه دیدید، با یکی از کارکنان تماس بگیرید و سیب های گندیده را به سمت آنها نشان دهید. به این ترتیب آنها می توانند آنها را از قفسه ها خارج کنند و از بیمار شدن دیگران جلوگیری کنند.
علاوه بر این، سیب گاز اتیلن منتشر می کند که روند پوسیدگی را سرعت می بخشد. حذف سیب های بد از فروشگاه یا خانه به ذخیره سیب درختی زرد های باقی مانده برای مدت طولانی تری کمک می کند.
آیا می توانید از سیب های گندیده دچار مسمومیت غذایی شوید؟ سیب های گندیده می توانند باعث تهوع، ناراحتی معده، اسهال و استفراغ شوند. رشد کپک از یک سیب فاسد ممکن است باعث واکنش های آلرژیک یا تنفسی شود.
5. سیب هایی را با عمیق ترین رنگ ها انتخاب کنید.هنگام انتخاب سیب، همیشه سیب هایی را با عمیق ترین رنگ ها انتخاب کنید. سیب‌هایی که رنگ‌های عمیق‌تری دارند بهترین طعم را دارند، سالم‌تر و معمولاً بزرگ‌تر هستند.
عمیق ترین و کامل ترین رنگ روی یک سیب نشان می دهد که رو به خورشید رشد کرده است. این سیب ها نسبت به سیب هایی که کمتر در معرض نور خورشید قرار می گیرند کیفیت بهتری دارند.

  • منابع:
    1. A Guide To Choosing Apples
  • تبلیغات: 
  1. در زندگی مدرن چگونه میلیاردر شویم
  2. بهترین روش برای انتخاب کتاب
  3. اثر بخشی عرق نعنا و پوست مرکبات
  4. بازار ساعت چوبی ایستاده در کشور