سیب نرم برای دندان مصنوعی

میوه آرایی سیب عمدتاً از کربوهیدرات و آب تشکیل شده است آنها سرشار از قندهای ساده مانند فروکتوز، ساکارز و گلوکز هستند با وجود محتوای کربوهیدرات و قند بالا، شاخص گلیسمی (GI) آنها پایین است و بین 29 تا 44 (5) است.

GI معیاری است که نشان می دهد چگونه غذا بر افزایش سطح قند خون بعد از خوردن غذا تأثیر می گذارد. مقادیر پایین با مزایای سلامتی مختلفی مرتبط است.

میوه‌ها به دلیل فیبر و پلی‌فنل بالایی که دارند، اغلب دارای نمره GI پایینی هستند.

ماهی قزل آلا،سیب از نظر فیبر بسیار غنی است. یک عدد سیب متوسط (100 گرم) حاوی حدود 4 گرم از این ماده مغذی است که 17 درصد از ارزش روزانه (DV) را تشکیل می دهد.

بخشی از فیبر آنها از فیبرهای نامحلول و محلول به نام پکتین به دست می آید. فیبر محلول با فواید سلامتی متعددی همراه است، تا حدی به این دلیل که باکتری‌های دوستدار روده شما را تغذیه می‌کند.

فیبر همچنین ممکن است به بهبود سیری و کاهش وزن کمک کند و در عین حال سطح قند خون را کاهش دهد و عملکرد گوارشی را تقویت کند.

بهترین زمان مصرف پودر سنجد،سیب عمدتاً از کربوهیدرات و آب تشکیل شده است. آنها همچنین حاوی فیبر هستند که سطح قند خون را تعدیل کرده و سلامت روده را بهبود می بخشد سیب دارای بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است، البته نه در مقادیر زیاد. با این حال، سیب معمولا منبع خوبی از ویتامین C است.

ویتامین C. همچنین به نام اسید اسکوربیک، این ویتامین یک آنتی اکسیدان رایج در میوه ها است. این یک ماده مغذی غذایی ضروری است که عملکردهای مهم زیادی در بدن شما دارد.
پتاسیم. ماده معدنی اصلی موجود در سیب، پتاسیم است که در صورت مصرف زیاد، ممکن است برای سلامت قلب مفید باشد.
خلاصه
سیب از نظر ویتامین و مواد معدنی غنی نیست. با این حال، آنها حاوی مقادیر مناسبی از ویتامین C و پتاسیم هستند.

سایر ترکیبات گیاهی
سیب سرشار از ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدانی مختلف است که مسئول بسیاری از مزایای سلامتی آن است. اینها عبارتند از :

طرز تهیه زیتون سیاه،کوئرستین. طبق مطالعات حیوانی، کورستین یک ماده مغذی که در بسیاری از غذاهای گیاهی نیز وجود دارد، ممکن است اثرات ضد التهابی، ضد ویروسی، ضد سرطانی و ضد افسردگی داشته باشد .
کاتچین. یک آنتی اکسیدان طبیعی، کاتچین نیز به مقدار زیاد در چای سبز وجود دارد و در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که عملکرد مغز و ماهیچه را بهبود می بخشد.
اسید کلروژنیک همچنین در قهوه یافت شده است، اسید کلروژنیک در برخی مطالعات باعث کاهش قند خون و کاهش وزن می شود.

  • منابع:
    1. Apples 101: Nutrition Facts and Health Benefits

  • تبلیغات: 
  1. قیمت برگه هلو خشک
  2. قیمت سیب قرمز صادراتی سال 1401
  3. راهنمای خرید دستگاه بادکن بطری
  4. پالتو های رسمی دارای شش یا هشت دکمه هستند