شوخی مرگ آفرین چند سرباز در آسایشگاه

دوران سربازی برای پسران دورانی سخت، اما همراه با خاطرات تلخ و شیرین زیادی همراه است. تجربیات زیادی نیز در این دوران کسب می کنند.

پد الکلی

در سالهای گذشته سازمان بهداشت جهانی استفاده از پد الکلی قبل از تزریق هر گونه آمپول یا سرم را توصیه کرد و ذکر کرد در صورت عدم استفاده از این پد بیمار می توانند از آن مرکز شکایت نماید.

النگو نقره

النگو نقره اصفهان شهرت بسیار زیادی داشته النگوهای پرفروشی هستند که تعداد زیادی از آنها به کشورهای خارجی فروخته شده  و النگو نقره در زیباترین و جدیدترین مدل ها به دست مشتریان در کشورهای خارجی رسیده است.

قیمت آلو خشک

به هنگام مراجعه به مراکز فروش انواع میوه های خشک شده، قیمت آلو خشک با میوه های خشک شده دیگر تفاوتهایی دارد، قیمت آلو خشک درجه یک در بازار به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آنها می‌ توان به نوع میوه استفاده شده برای تهیه این محصول اشاره نمود.

پودر آلوئه ورا

با توجه به استقبال زیاد افراد برای خرید پودر آلوئه ورا حجم دهنده برندهای مختلفی مشغول به تولید این محصول شدند و مراکز متعددی اقدام به پخش و عرضه آنها کردند اما قیمت آلوئه ورا با توجه به سودی که مراکز مختلف برای خود در نظر می گیرند تغییر می‌کند.