فردی که با تراکتور میلیاردر شد

تراکتور یک وسیله نقلیه مهندسی است که به طور خاص برای ارائه نیروی کششی بالا (یا گشتاور) در سرعت های آهسته، به منظور حمل تریلر یا ماشین آلاتی مانند ماشین های مورد استفاده در کشاورزی، معدن یا ساخت و ساز طراحی شده است.

معمولاً، این اصطلاح برای توصیف یک وسیله نقلیه مزرعه ای استفاده می شود که قدرت و کشش را برای مکانیزه کردن وظایف کشاورزی، به ویژه (و در اصل) خاک ورزی، و اکنون بسیاری دیگر را فراهم می کند.

ادوات کشاورزی ممکن است پشت تراکتور بکسل شوند یا روی تراکتور نصب شوند و در صورت مکانیزه بودن ابزار، تراکتور نیز ممکن است منبع نیرو باشد.
کلمه تراکتور از لاتین گرفته شده است، که اسم عامل “کشیدن” است اولین استفاده ثبت شده از کلمه به معنای “موتور یا وسیله نقلیه برای کشیدن واگن یا گاوآهن” در سال 1896 از اصطلاح قبلی “موتور کششی” (1859) رخ داد.

انواع وسایل نقلیه برای تجارت وسایل نقلیه آشنا هستند، اما برای بسیاری از عموم مردم ناآشنا هستند و ممکن است به بخش تراکتور جاده ای یک کامیون تریلی تراکتور نیز اشاره کند، اما معمولاً به قطعه تجهیزات مزرعه نیز اشاره دارد.

 

اولین ادوات مزرعه ای نیرومند در اوایل قرن نوزدهم، موتورهای قابل حمل بودند – موتورهای بخار روی چرخ هایی که می توانستند برای به حرکت درآوردن ماشین آلات مزرعه مکانیکی از طریق یک تسمه انعطاف پذیر استفاده شوند.

ریچارد ترویتیک اولین موتور بخار ثابت «نیمه قابل حمل» را برای مصارف کشاورزی، که به عنوان «موتور انبار» شناخته می‌شود، در سال 1812 طراحی کرد و از آن برای راندن ماشین خرمن‌کوبی ذرت استفاده شد.

بلکه با قابلیت تراکتور رومانی و حجم بالای کاری این نوع از محصول بسیار عال بود و برای اکثر افراد بسیار مناسب می باشد.

موتور واقعا قابل حمل در سال 1893 توسط ویلیام تاکسفورد از بوستون، لینکلن شایر اختراع شد و شروع به ساخت موتوری کرد که در اطراف یک دیگ بخار به سبک لوکوموتیو با لوله های دود افقی ساخته شده بود.

امروزه سوالی که برای افراد پیش اومده برای خرید تراکتور دست دوم اقدام نمایند بلکه با قیمتی مناسب تر می توان این محصول را خریداری کرد .

  • منابع:
    1. Tractor

  • تبلیغات: 
  1. خرید گردو ایرانی و فروش عمده
  2. اعلام برگزاری کارگاه شاد زیسن در تهران
  3. قیمت مناسب صادرات میگوی بوشهر
  4. با مریم گلی از یائسگی زود رس جلوگیری کنید