فروش سیب درختی به روز چیده شده موجب رکود بازار جهانی شد

سیب درختی به روز چیده شده به دلیل فواید بی نظیری که برای سلامتی دارد مشهور است، پس از فواید و ارزش غذایی سیب چه می دانید؟

سیب یکی از رایج ترین انواع میوه ها در سراسر جهان است و حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری برای بدن است، بنابراین مهم ترین فواید سیب برای سلامتی چیست؟

سیب سرشار از آنتی اکسیدان ها، فلاونوئیدها و برخی از انواع ویتامین ها است که آنها را به یک منبع غذایی بسیار مفید تبدیل می کند. مهمترین فواید سیب برای سلامتی:

1- از سلامت سیستم عصبی حمایت کنید.
برخی از مطالعات نشان داده اند که خوردن سیب به کاهش تعداد سلول های عصبی آسیب دیده به دلیل استرس اکسیداتیو در نتیجه حاوی کورستین که در محافظت از سلول های عصبی مفید است کمک می کند.

و بنابراین سیب به کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، افزایش کارایی مغز و افزایش کارایی مغز کمک می کند. خطر ابتلا به زوال عقل را کاهش دهد.

سیب درختی به روز

علاوه بر این، یک مطالعه نشان می دهد که افرادی که کمتر غذاهای غنی از فلاونوئید مانند سیب می خورند، در یک دوره حدود 20 ساله بیشتر در معرض ابتلا به بیماری آلزایمر و زوال عقل مرتبط هستند.

2- کاهش خطر لخته شدن خون
برخی از مطالعات نقش مواد مغذی موجود در سیب را در کاهش خطر سکته مغزی نشان می‌دهند و دلیل این امر این است که آن‌ها حاوی فیبرهای غذایی هستند.

که از رگ‌های خونی محافظت می‌کنند و سلامت و گردش خون را افزایش می‌دهند و همچنین از خون جلوگیری می‌کنند. لخته و سکته مغزی

3- حفظ سلامت قلب
سیب علاوه بر پتاسیم حاوی مقادیر خوبی فیبر و آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C است که به حفظ سلامت قلب و سطح فشار خون طبیعی کمک می کند و از بروز عوارض قلبی می کاهد.

علاوه بر این، خوردن سیب که حاوی فیبر غذایی و پکتین است، به کاهش سطح کلسترول بالا به ویژه کلسترول بد (LDL) کمک می کند.

4- محافظت از دیابت
یکی از فواید سیب این است که به محافظت در برابر دیابت نوع 2 کمک می کند، زیرا توصیه می شود به دلیل داشتن فیبر رژیمی، سطح قند خون را تا حد امکان حفظ کنید.

5- به کاهش وزن کمک می کند
حاوی مقدار نسبتاً کمی کالری و فاقد کلسترول و چربی های اشباع شده است، بنابراین می توان آن را گزینه ای سالم و مناسب برای گنجاندن در رژیم غذایی برای کسانی که مایل به کاهش وزن و حفظ آن هستند در نظر گرفت.