فوم سقفی اصفهان بخرید تا خانه ای بدون سر و صدا داشته باشید

از مزایای فوم سقفی اصفهان در درجه اول دوام آن است. فوم پس از اجرا خواص خود را در طول عمر ساختمان حفظ می کند و در عین حال اکسید نمی شود، جمع نمی شود و نمی ریزد.

یکی دیگر از مزایای عالی کیفیت و تداوم پوشش سطح آن است. فن آوری پاشش اجازه می دهد تا با پر کردن تمام شکاف ها و فضاهای خالی، اتصالات در عایق و در نتیجه پل های حرارتی را از بین ببرید.

به لطف این شما از تلفات گرما در زمستان جلوگیری می کنید و در تابستان می توانید اتاق های خود را از گرمای بیش از حد محافظت کنید. عایق صدا، یعنی خاصیت تضعیف صدا عالی، یکی دیگر از مزایای استفاده از فوم پلی یورتان است.

فوم سقفی اصفهان

به مجموعه ای از مزایا، ارزش آن را دارد که نفوذپذیری بخار آن را اضافه کنید، که به لطف آن تراکم روی دیوارها و سقف ها وجود ندارد.

سطح پوشیده شده با فوم سلول باز “نفس می کشد” ، هیچ تراکم رطوبت در اتاق ها وجود ندارد. و از همه مهمتر برای شما عزیزان فوم PUR ماده ای بی بو است و در حین استفاده از خود گرد و غبار تولید نمی کند و هیچ گونه مواد مضری از خود ساطع نمی کند.

همچنین در برابر کپک ها و قارچ ها مقاوم است و در انسان و حیوانات واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند. همچنین به یاد داشته باشید که یک تیم با عملکرد خوب قادر خواهد بود تا 400 متر مربع عایق فوم را در روز انجام دهد!

نوع دوم فوم سفت و سخت است که به نام فوم سلول بسته شناخته می شود. به گفته متخصصان، این نوع مواد عایق حرارتی و آبی عالی تراس ها، سقف ها و فونداسیون ها را تضمین می کند.

فوم PUR به لطف ساختار سلول بسته، مانعی غیرقابل نفوذ در برابر رطوبت و هوای سرد است.