لامپ زنون قوی که موجب شد دزدی در هنگام دزدی لو برود

نگهدارنده‌های لامپ زنون قوی ساخت ایتالیا هستند و از کلیه مقررات ایمنی در حال اجرا پیروی می‌کنند.

می توانید از آنها برای ایجاد لامپ های دیواری، رومیزی یا سقفی استفاده کنید و در صورت تمایل آنها را با سایبان های چوبی ما ترکیب کنید.

فلز یک ماده بادوام و بسیار قابل ترکیب است. کیت نگهدارنده لامپ فلزی در انواع مختلف در دسترس است زیرا بخشی از هسته اصلی مجموعه ما است.

کاهش فشار نیز شایسته توجه است، زیرا این جزء ساده می تواند به عنصر تزئینی لامپ شما تبدیل شود.

هولدرهای لامپ فلزی E27 را می توان همراه با رزهای سقف فلزی Creative-Cables استفاده کرد. آنها با تمام مقررات ایمنی قابل اجرا مطابقت دارند و برای لامپ های دیواری، رومیزی و سقفی مناسب هستند.

این ماده طبیعی امکانات بی پایانی را فراهم می کند. بسته به جایی که از آن استفاده می شود، تخیل را به روش های مختلف تحریک می کند.

لامپ زنون قوی

نگهدارنده‌های لامپ چوبی Creative-Cables ساخت ایتالیا هستند و از کلیه مقررات ایمنی در حال اجرا پیروی می‌کنند. می توانید از آنها برای ایجاد لامپ های دیواری، رومیزی یا سقفی استفاده کنید و در صورت تمایل آنها را با سایبان های چوبی ما ترکیب کنید.

پرسلن از خانواده محصولات سرامیکی است. به دلیل کائولن موجود در آن متمایز می شود، که در حالت خام، یعنی قبل از پردازش بیشتر، به آن رنگ فوق العاده خالص و سفید می دهد.

پخت و میناکاری در دمای بالا به آن روکشی درخشان می بخشد، به همین دلیل است که ما هم رنگ های خنثی کلاسیک را در طیف لامپ های چینی خود داریم و هم رنگ های بسیار تند!

نگهدارنده‌های لامپ چینی رنگارنگ Creative-Cables ساخت ایتالیا هستند و با تمام مقررات ایمنی در حال اجرا مطابقت دارند. می توانید از آنها برای ایجاد چراغ های دیواری، رومیزی یا سقفی استفاده کنید و در صورت تمایل آنها را با سایبان های چینی ما ترکیب کنید.

انبوه تولید سرامیک عمدتاً از خاک رس تشکیل شده است و در عین حال یک ماده نجیب است که تولید آن به زمان زیادی نیاز دارد، همچنین به این دلیل که فرآیند پخت باید کند باشد.

برای برجسته کردن جذابیت خود، Creative-Cables طیف وسیعی از لامپ‌های سرامیکی را با رنگ‌ها و رنگ‌های طبیعی ارائه می‌کند که برای فضای داخلی به سبک روستایی ایده‌آل است.