مردی با اجاق گاز پادیسان همسر خود را سوزاند

آیا به صرفه جویی در نور با گرم کردن خود در زمستان با اجاق گاز فکر کرده اید؟ آیا پدر و مادرتان بزرگتر هستند و می ترسید به خوبی از آن استفاده نکنند؟ در این پست نکات مختصری برای استفاده و عملکرد صحیح اجاق گاز بوتان به شما ارائه می کنم.
اجاق گاز پادیسان باید طبق دستورالعمل استفاده شود. آنها را قبلا بخوانید.
بررسی کنید که هم رگلاتور و فلنج های لوله و هم خود لوله تایید شده و به درستی نصب شده باشند. مطمئن شوید که آدامس منقضی نشده است. خواهید دید که خود لوله تاریخ انقضای آن را نشان می دهد.
از فر در اتاق هایی با تهویه کافی استفاده کنید. توصیه می شود در محفظه هایی با ابعاد کمتر از 20 متر مکعب در هر کیلووات توان (از 2 تا 4.5) استفاده نشود.
شبکه حفاظتی را جدا نکنید زیرا ماموریت اصلی آن جلوگیری از خطرات آتش سوزی و سوختگی برای کودکان و بزرگسالان است.
هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید که لباس را روی آن خشک کنید یا غذا یا اشیاء دیگر را گرم کنید. این امر علاوه بر افزایش خطر آتش سوزی، می تواند عملکرد خوب آن را مختل کند.

اجاق گاز پادیسان
اجاق گاز را وقتی روشن است از اتاقی به اتاق دیگر منتقل نکنید.
آن را نزدیک پرده یا جلوی دیوار قرار ندهید. همیشه گرمای اجاق گاز را به سمت مرکز اتاق هدایت کنید. همیشه حداقل فاصله 20 سانتی متری در طرفین و 150 سانتی متری جلو را رعایت کنید.
اگر کاروان یا موتورخانه دارید، آن را نخرید. ساطع کننده حرارت بهتری را انتخاب کنید.

نشت گاز با بو تشخیص داده می شود. وقتی بوی گاز به مشام می رسد، کلید تنظیم کننده فشار را ببندید و پنجره را باز کنید تا تهویه شود. اگر این اتفاق به طور مکرر رخ داد، با خدمات فنی تماس بگیرید.

اجاق گازهای پیشنهادی ما را می توانید در قسمت اجاق گازهای ما مشاهده کنید.

در Navarrete ما بیش از 25 سال است که به مشتریان خدمات ارائه می دهیم. ما در مورد لوازم خانگی می دانیم و دوست داریم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید چه چیزی بخرید و مراقب جزئیات باشید. ما علاقه زیادی به لوازم خانگی داریم! با ما تماس بگیرید و ما به شما نشان خواهیم داد.