نصب کاشی استخری راک در استخر های ورزشی ممنوع اعلام شد

استخرهای شنا ساخته شده با کاشی استخری راک هر ساله محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. امروزه آنها را نه تنها در مراکز تناسب اندام، هتل ها و مجتمع های ورزشی می توان یافت.

به زودی دیگر نمی توانیم مراکز سلامتی و مراکز اسپا را بدون استخر تصور کنیم. در مورد ویلاهایمان چه بگوییم؟ اگر قبلاً فقط می شد رویای یک استخر خصوصی را داشت ، اکنون ساخت استخر خود در محل یک خانه روستایی با قابلیت های مالی خاص دشوار نخواهد بود.

اشکال بزرگ، متوسط ​​یا کوچک، باز یا بسته، مستطیل، گرد یا غیر استاندارد تقریباً هر فانتزی قابل تحقق است!

اما باید بدانید که مهم نیست که استخر چگونه به نظر می رسد، چه به عنوان یک پلت فرم خصوصی یا عمومی استفاده شود – در هر صورت، شما باید بسیاری از تفاوت های ظریف مهم را در نظر بگیرید که زندگی کند را تعیین می کند.

استخر شاید مهمترین نکته در انتخاب یک ماده پوشش فلزی با کیفیت کافی باشد. باید قابل اعتماد، بادوام، ایمن و البته زیبا باشد!

در این مقاله، مفاهیم اولیه و ویژگی هایی را که برای شروع دکوراسیون استخر خود باید بدانید، مرور می کنیم.

کاشی استخری راک

الزامات مواد مورد استفاده برای پوشش استخر در واقع بسیار بیشتر از موارد مورد نیاز برای کاشی های مورد استفاده برای تخمگذار در حمام است. زیرا در معرض فشار بالای آب، میکروارگانیسم های مضر و مواد پاک کننده قرار دارد.

لطفا توجه داشته باشید که استخرها متفاوت هستند و کاشی های استخر نیز متفاوت هستند: برای استخرهای داخلی و خارجی و همچنین برای مکان های مختلف تخمگذار: دیوارها، کناره ها، کف، پله ها و غیره.

لبه پله ها اغلب با رنگ متضاد ساخته می شود تا به وضوح در آب دیده شود. چنین کاشی های تخصصی مشمول صدور گواهینامه هستند.

برای اینکه استخر برای مدت طولانی به شما خدمت کند، ویژگی های مواد انتخاب شده برای پوشش فلزی را مطالعه کنید، به اطلاعات فنی، علامت گذاری ها توجه کنید و همچنین به پارامترهای زیر توجه کنید:

جذب آب برای روکش استخر، این پارامتر به اندازه پارامتر مقاومت در برابر آتش کاشی های مورد استفاده برای روکش شومینه اهمیت دارد. میزان جذب آب به صورت درصد و حرف “E” درج شده است.