کودکی با لباس بچه گانه دخترانه اسپرت در یک ماهگی راه افتاد

در زیر به شما خواهیم گفت که برای درک نحوه خرید لباس بچه گانه دخترانه اسپرت با توجه به دمای بیرون چه باید بکنید.

برای درک دمای آنها از طریق لمس باید گفت که باید کمی به دست و پا تکیه کرد زیرا کودکان چندان قابل اعتماد نیستند.

بهتر است یک دست را پشت گردن یا پشت قرار دهید تا متوجه شوید که آیا آنها سرد، گرم یا عرق‌ریز هستند، مخصوصاً در فصول بین‌الملل مانند پاییز و بهار، زمانی که پوشیدن لباس راحت‌تر است.

2- لباس های با پارچه طبیعی را ترجیح دهید.
عامل دوم، نه کمتر مهم، مربوط به کیفیت پارچه های لباس کودکان است.

پنبه، کتان، ابریشم و پشم را به الیاف مصنوعی و پلی استر ترجیح دهید که مطمئناً مقاومت بیشتری دارند و چروک نمی‌شونداما از تعریق طبیعی پوست جلوگیری می‌کنند.

همانطور که می دانیم کودکان می دوند، بازی می کنند و عرق می کنند و پوست بسیار لطیفی دارند، به خصوص در نوزادان، بنابراین یک قانون اساسی این است.

که لباس هایی را انتخاب کنید که به تعریق احترام بگذارد و در عین حال به حفظ دمای بدن آنها نه خیلی گرم و نه خیلی سرد کمک کند. بثورات، تحریکات و سرد شدن فصلی.

لباس بچه گانه دخترانه اسپرت

پارچه های طبیعی نیز به راحتی شسته و استریل می شوند و از استفاده طولانی مدت در طول زمان بدون نشان دادن علائم سایش اطمینان حاصل می کنند.

3- سایز مناسب بخرید
انتخاب سایز مناسب لباس برای کودک دشوار است، به خصوص در مورد نوزادان تازه متولد شده. اولین کاری که باید انجام دهید این است که محدوده سنی فرزندتان را مشخص کنید.

بسیاری از فروشگاه‌های لباس یا فروشگاه‌های آنلاین، اقلامی را که قبلاً به پسران، کودکان و نوزادان تقسیم شده‌اند، ارائه می‌کنند تا انتخاب مشتریان را تسهیل کنند.

در هر صورت، پس از تعیین اندازه مناسب، با توجه به سرعت رشد آن، همیشه توصیه می شود که یک سایز بزرگ خریداری کنید تا بتوانید بیش از یک فصل از لباس ها استفاده مجدد کنید.

علاوه بر اینکه یک انتخاب سازگار با محیط زیست است، یک انتخاب هوشمندانه برای کیف پول شما نیز می باشد، به خصوص اگر با لباس های طراحی بسیار گران قیمت سروکار دارید. اما مراقب باشید: یک سایز بالا خوب است، اما با خرید اقلام خیلی بزرگ زیاده روی نکنید.

با این حال، اگر نوزاد تازه متولد شده است، بهتر است بر اساس قد انتخاب کنید نه سن، زیرا هر نوزادی روند رشد منحصر به فرد و مستقلی دارد.