کیوی در ایران از شورش مردم در شهر های مختلف جلوگیری کرد

کیوی سرشار از ویتامین ها است که بیشتر آن ها در صورت نگهداری حفظ می شوند. خمیر دارای اسیدیته خاصی است که به آنها کمک می کند تا اجزای مفید خود را از دست ندهند.

کیوی در ایران از نظر مردم برای قلب مفید است. هنگامی که به طور منظم مصرف شود، مواد موجود در کیوی به محافظت از قلب در برابر انواع آسیب ها کمک می کند. این میوه حاوی پتاسیم است که به رقیق شدن خون و شکستن لخته‌های خون کمک می‌کند و در نهایت فشار روی رگ‌های خونی را کاهش می‌دهد.

همچنین سطح HDL را در خون افزایش می دهد. کیوی همچنین سطح تری گلیسیرید را کاهش می دهد.

این میوه همچنین حاوی کوئرستین، پلی فنول آنتی اکسیدانی است که ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

کیوی در ایران
از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند. سرطان یک بیماری وحشتناک است و عبارت “پیشگیری بهتر از درمان است” به خوبی در مورد این بیماری صدق می کند. کیوی می تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

سرشار از ویتامین C است که به بدن کمک می کند با رادیکال های آزاد که می توانند به سلول های پوست آسیب رسانده و باعث سرطان پوست شوند، مبارزه کند. یک میوه برای پوشش 77 درصد از نیاز روزانه ویتامین C کافی است. کیوی حتی حاوی ویتامین C بیشتری نسبت به ترکیب پرتقال و لیمو است.

انگور فرنگی چینی ممکن است به پیشگیری از سرطان روده بزرگ نیز کمک کند. پالپ این میوه خوشمزه حاوی فیبر محلول است که باعث رشد باکتری های مفید در روده بزرگ می شود و در نتیجه خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.
به بیماری های تنفسی کمک می کند. کیوی به دلیل داشتن ویتامین C، یک غذای ضروری برای افرادی است که از بیماری های تنفسی رنج می برند. این میوه راه های هوایی را تسکین می دهد و علائم بیماری ها را تسکین می دهد.