گلدان سفالی توپی که رشد گل شما را 10 برابر می کند

من گلدان سفالی توپی را دوست دارم، اما فکر می کنم مقدار زیاد آن می تواند یکنواخت باشد.

برای تغییر ظاهر گلدان‌های سفالی، گاهی اوقات آنها را با اسپری با دوغ و محلول خزه برای تحریک رشد خزه‌ها کهنه می‌کنم (یک کار وقت‌گیر)، یا اگر می‌خواهم لذت فوری داشته باشم آنها را رنگ می‌کنم.

نقاشی گلدان های سفالی را سال ها پیش در حالی که در یک فروشگاه صنایع دستی و مهد کودک کار می کردم شروع کردم. این یک راه آسان و ارزان برای آرایش باغ و همچنین روشی متفکرانه برای شخصی کردن یک هدیه گیاهی است.

بهترین قسمت نقاشی گلدان برای من این است که طرح ها را طراحی کنم. من برای گلدان‌هایم از افراد، اشیاء و مکان‌های اطرافم الهام گرفته‌ام و در طول سال‌ها چند دستورالعمل طراحی برای خودم ایجاد کرده‌ام.

به عنوان مثال، من معمولا از رنگ سبز اجتناب می کنم، مگر اینکه وقتی گلدان با یک گیاه ترکیب می شود ظاهر خاصی در ذهنم باشد. من متوجه شده ام که گلدان سبز معمولاً یا با شاخ و برگ یک گیاه برخورد می کند یا از آن منحرف می شود.

گلدان سفالی توپی

همچنین، طرح‌های بسیار کوچک و پیچیده روی گلدانی که برای کاشت گیاه کف یا ظروف بزرگ استفاده می‌شود گم می‌شود. من آن طرح ها را برای گلدانی رزرو می کنم که در سطح چشم دیده می شود.

یکی از طرح های مورد علاقه من بر اساس آسمان شب است. مرموز، جذاب و فویل خوبی برای تقریبا هر گیاهی است. طرح دیگری که من دوست دارم از قاب های قدیمی ورق طلا الهام گرفته شده است.

من عاشق ظاهر لایه های طلایی روی هم افتاده با رنگ پایه قرمز هستم. برای تنوع، من گاهی اوقات به جای طلایی از یک لایه رویی رنگ مشکی استفاده می کنم و کمی از لایه رویی را خراش می دهم تا قرمزی زیر آن نمایان شود.